sobota, 28 grudnia 2013

Świąteczne migawki


Witajcie Mili, wierzę, że Święta były dla Was magicznym czasem i zasłużonym odpoczynkiem. Właśnie ja w tym roku odpoczywałam każdą chwilą. Tydzień przed świętami zakończyłam ostatnie zamówienia, a potem z przyjemnością zagłębiałam się w stosie książek kucharskich, aby przygotować się do uczty wigilijnej, gdzie oprócz tradycyjnych potraw królował m.in. karp z suszonymi pomidorami w sosie śmietankowym. Od dwóch lat pracownia stała się głównym miejscem, w którym przebywam dnie i noce, dlatego też ogromnie ucieszyłam się na nową współpracę przy tworzeniu przepisów i fotografii żywności, to kolejne spełnienie marzeń i połączenie pasji z pracą zawodową. Dziękuję Aniu za możliwość tak smacznej współpracy;)
Dziękuję również Wszystkim za ciepłe maile z życzeniami i szybkim powrotem do blogowania, wierzcie ta przerwa była mi bardzo potrzebna. A teraz uciekam na kawę i kawałek mojego świątecznego brownies, zanim ktoś mnie uprzedzi....



Lampki imitujące świeczki można zakupić m.in. tutaj.


pozdrawiam ciepło
Agnieszka
cotton art wood

20 komentarzy:

  1. Aga, ale mieliście znakomitą choinkę! wspaniałe dekoracje na niej i świąteczne migawki... no bajka!:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję, w tym roku cała choinka była ubierana przez dzieci, nic nie poprawiałam;) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna choinka! Bardzo podobają mi się tak oryginalne ozdoby :) Ciasto wygląda bardo apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj i smakuje;) gorzka czekolada... uwielbiam je...

      Usuń
  4. Ozdoby na choince cudne!! Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większość zrobiona przez córeczkę;) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  5. jakie miłe świąteczne migaweczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. ozdoby na choince cudne! co to za ciasto ? wygląda smakowicie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to brownies, z gorzkiej czekolady, ciężkie, lepkie, ale obłędne... raz do roku opycham się nim do nieprzytomności;)

      Usuń
    2. poszperałam w sieci i wybrałam przepis. mniam mniam zrobię jak trochę się wykuruję

      Usuń
    3. jeśli miałabyś ochotę na mój to chętnie prześlę na maila;) smacznego;)

      Usuń
  7. Przepiękne zdjęcia :) A bronie uwielbiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję i pozdrawiam ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj
    Cudna choinka
    Pozdrawiam sedecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Ale fajne miejsce. Będę zaglądać. Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...