niedziela, 21 lipca 2019

Włoskie lody na szydełku i magiczne Positano...



Magiczne Positano oczarowało mnie od pierwszego wejrzenia... Mogłabym cykać setki zdjęć, klatka po klatce z każdym krokiem poruszając się po wąskich uliczkach tej malowniczej włoskiej miejscowości. Góry, woda, słońce i przepyszne jedzenie - czego chcieć więcej...
Smakowite włoskie lody doczekały się szydełkowej wersji ;) dostępne w butiku tutaj.
 A tymczasem ja wracam do wakacyjnych wspomnień... cudownej włoskiej rodziny prowadzącej pensjonat w Ageroli, fantastycznej pizzy w Neapolu, gorącej Pompei i aromatycznego cappuccino... i oczywiście do niezapomnianego Positano...





 
cudownych wakacji
Agnieszka
cottonartwood

6 komentarzy:

  1. Positano to moje wielkie marzenie. Ja to mogłabym i więcej zdjęć zobaczyć, więc jakbyś kiedyś chciała jakieś jeszcze dodać, to masz chętną do oglądania. :) Cudnie wykonane lody, genialne. W ogóle śliczne zdjęcia, pełne radości i miłości. Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smak włoskich lodów każdy chyba zapamiętuje na długo...
    Aż się rozmarzyłam ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Lody wyszły Ci apetycznie ,no a taki urlop to z pewnością coś wspaniałego...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zatoka Neapolitańska to mój raj na ziemi. Uwielbiam te miejsca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rất tuyệt vời, cám ơn bài viết của tác giả, mời các bạn ghé Showroom nhà mình coi sản phẩm mới nha:
    Bàn cầu điện tử Viglacera V96 – cực chất mà giá lại rẻ

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...