czwartek, 3 maja 2012

Kremowe króliki... na majówce...


W tym roku na majówce towarzyszyły nam wszechobecne króliki;) Ta parka została uszyta w bardzo jasnych tonacjach kremu, beżu, błękitu oraz zieleni. Powędrowały z innymi do kawiarni, w której będą czekały na swoich nowych właścicieli;)








Zgodnie z przysłowiem "cudze chwalicie swojego nie znacie", bardzo długi weekend majowy spędziliśmy zwiedzając miejsca znane, ale za każdym razem odkrywane na nowo m.in Ojców, Kopiec Kościuszki, Wawel oraz na ulubionych naszych piknikach w parku przy Błoniach Krakowskich. 


Odpoczynku podczas majówki...
Agnieszka z Lawendowego Kredensu

17 komentarzy:

  1. Witaj:)
    Królisie śliczne:) Masz rację, te miejsca nawet jeśli, ma się na co dzień i zna doskonale,odkrywa je się na nowo każdego dnia:)
    Piękna majówka.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. :) miło Cię widzieć! Myślałam, że osoba, która tak pięknie czaruje, jest zancznie starsza, a tu taka niespodzianka!! Cudne króliki, cudne Wy! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziaki!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny jest ten w porteczkach w błękitne paski, no i sama tkanina w te pasy :), byłam tu już kilka razy a dopiero dziś odkryłam przepiękną kuchenkę Amelki, sama mam córcię i teraz właśnie jesteśmy z mężem na etapie robienia dla niej domku do ogrodu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. PIĘKNE KRÓLISIE.....I OCZYWIŚCIE WY DZIEWCZYNKI:)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Króliczki śliczne.
    Ale ostatnie zdjęcie jeszcze śliczniejsze,
    dwie serdecznie uśmiechnięte buzie;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziutkie! I króliczki i Wy dwie dziewczyny:DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Witajcie, dziękujemy za komplementy;)
    Cały przyszły tydzień mam wolny i mam nadzieję, że nareszcie nadrobię stracony czas i bez pośpiechu oddam się odwiedzinom na Waszych blogach...
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne królisie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny jakie jesteście podobne do siebie! :) Cudnie słonecznie!!! Króliki - choć śliczne - to się muszą zawstydzić ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny blog. Trafiłam tu przypadkiem i już zostanę na dłużej:):) Piękne rzeczy szyjesz i wykonujesz, złota rączka. Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzania mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczniutkie króliczki i Wy :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne króliki, ale dziewczyny na zdjęciu piekniejsze i osobliwe w tej łąki zieleni!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne króliki ^^ pięknie wyglądają tak na słońcu ^^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...