poniedziałek, 4 listopada 2013

Jesienny wianek


Nieoczekiwanie zastał mnie listopad... Siedząc w pracowni całymi dniami, mocno wierzyłam, że jesień jest jeszcze daleko. Słońce cudownie grzejąc przez okna oszukiwało mnie cały czas, do tego stopnia, że ostatniego dnia października wybiegłam po dzieci w letnich alladynkach i samym swetrze. Szybko jednak zawróciłam po płaszcz. Jednak i tak zmarzłam. No cóż listopad to już zdecydowanie czas pracy nad otulaczami do kubków i ciepłymi pledami...
Wianek to dzieło naszej wspólnej pracy, mojej i córeczki. Powstał jako jesienna kompozycja na potrzeby konkursu do przedszkola. Wypychanie bawełnianych tunelików uświadomiło mi jaką mam anielską cierpliwość;), której zdecydowanie brakuje sześciolatce;)...






trzymajcie się ciepło;)
Agnieszka
cotton art wood

15 komentarzy:

  1. Extra, właśnie taki materiałowy świąteczny wianek mi się marzy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszedł wspaniale :) Dynie świetne, szczególnie ta w grochy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za odwiedziny;) pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie się prezentuje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kropiasta dnia bardzo fajnie się prezentuje:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wianek cudny. Dunia mnie zauroczyła. Serdecznie pozdrawiam - również córkę. Jola

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za komentarze, rzeczywiście dynia jest tutaj jak wisienka na torcie;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Sploty jak ja je kocham...a dyńki rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wianek słodki, mniemam, że był najpiękniejszą dekoracją w przedszkolu córeczki?
    pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
  10. Tworzysz kawałek pięknego świata! Cudnie tu u Ciebie, kolory bajeczne, widać ogromną pasję i zarazem precyzję.Bardzo się cieszę, że dzięki Tobie dziecięcy świat może być jeszcze piękniejszy. Kiedyś zaglądałam sporadycznie, od dziś zostaję na dłużej :-) Pozdrawiam ciepło, też Agnieszka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam serdecznie do siebie;) dziękuję za ciepłe słowa... pozdrawiam...

      Usuń
  11. Wspaniała praca - wianek piękny i te małe dynie - super się prezentują.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...