wtorek, 26 czerwca 2012

Moje własne wizytówki i... wyniki broszkowego candy...


Długo zastanawiałam się nad szatą graficzną własnych wizytówek, ale o tym za chwilkę...

Teraz ogloszenie wyników broszkowego candy...


a więc pastelowe broszki wędrują do:

Liliowa... lejdi.ana 
Lawendowa... Wiwka Wowka
Kremowa... Musta
Błękitna... umbrella
Miętowa... Ewelina

Serdecznie gratuluję;)
Bardzo proszę Was dziewczyny o przesłanie mi adresów na
lawendowykredens@wp.pl


A tymczasem powracam do tematu wizytówek. Ostatnio robiąc porządki w swoich pudłach znalazłam małą skrzyneczkę, którą zakupiłam wiele miesięcy temu z przeznaczeniem na herbatę... ale kiedy wpadła mi teraz w ręce, wiedziałam, że będzie to mój osobisty wizytownik. Lekko ją pobieliłam, przetarłam... i zajęłam się projektowaniem wizytówek. Oczywiście same papierowe wizytówki mi nie wystarczyły, chciałam aby miały w sobie coś charakterystycznego z mojej twórczości... wybrałam więc ręcznie szyte bawełniane etui i pastelowe kwiatki;)...   






A wracając do pastelowych broszek, które idealnie pasują do letnich bluzek, sukienek... i korzystając z faktu, że lato będzie trwało jeszcze kilka miesięcy, postanowiłam, że odbędą się następne losowania...  i tak 26 lipca i 26 sierpnia wylosuję kolejno po pięć osób, oczywiście spośród wszystkich, którzy pozostawili komentarz do broszkowego candy do 25 czerwca 2012 (jednak bez osób, które już wygrały broszki;). 
A więc zaineresowanych zapraszam za miesiąc na kolejne wyniki broszkowego candy;)... a pozostałych, którzy chcieliby zakupić broszki zapraszam tutaj 


W następnym poście w roli głównej bracia króliki...
Miłej nocy...
Agnieszka z Lawendowego Kredensu...

52 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł z tekstylnymi wizytówkami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł na ubranka dla wizytówek po prostu cudowny! :) baaaardzo mi się podobają :)
    Wylosowanym gratuluję i czekam z nadzieją na przyszły miesiąc. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje pierwsze Candy
    http://jdarkhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję szczęściarom, może następnym razem i do mnie uśmiechnie się szczęście ;o)
    Etui na wizytówki - rewelacja!
    Pozdrawiam
    Aga;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wizytówki urocze i nietuzinkowe.Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  5. no ja nie wiem, jak ja Twojego candy nie przyważyłam... pech, pech, pech! Wizytówki świetne - z pomysłem i sercem :)) pewnie troszkę czasochłonne? Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej...nie mogę uwierzyć, że ta cudna broszka będzie moja....krzyczałabym z radości ale dzieci już śpią więc ciuchutko: hura...hura...hura!!!!!
    teraz mogę spokojnie iść spać:) DZIĘKUJĘ!!!
    adresik prześlę już jutro a wizytówki przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za adres;)... to miło, że miałaś spokojną nockę;)... pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  7. Broszki sa przecudne, gratuluję zwyciężczyniom:)) Wizytówki zwalają z nóg:)) takie klimatyczne...piękne:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapitalny pomysł z wizytówkami! Są niepowtarzalne! Gratuluję zwyciężczyniom i bardzo fajnie, że odbędą się kolejne losowania :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wizytowniki są świetne :)i czekam z niecierpliwością na następne losowania :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wizytówka Pierwsza Klasa! bardzo oryginalna :)
    Gratuluję Dziewczynom i dziękuję za zabawę :), następne losowania powiadasz ,ale z Ciebie dobra Duszka :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  11. Takich wizytówek jeszcze nie widziałam - superpomysł!
    Szczęśliwym posiadaczkom Twoich broszek gratuluję i cieszę się, że będą jeszcze dwie szanse by dołączyć do grona Szczęśliwych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wizytówki są absolutnie przepiękne! W zyciu nie wymysliłabym etui na nie.Okrutnie mi sie podobaja! Wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Agnieszko,Twój prezent sprawił mi wielką radość!Nie umiem zrobić takiej broszki,a bardzo chciałam ją mieć.Hurra!Teraz mam i będę nosić do letnich sukienek!Podobno w niebieskim mi ładnie:))Bardzo,bardzo się cieszę!!!
    Najbardziej zaskakujące jest jednak to,że z Eweliną,która też wygrała u Ciebie,mamy niedługo po raz pierwszy spotkać się w realu.Dzięki Twoim broszkom przypiętym do sukienek na pewno się rozpoznamy!:)))
    Wizytówki są niesamowite,jak wszystko co robisz!Starannie wykonane i bardzo pomysłowe.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście to niesamowite;)... życzę bardzo miłego spotkania... umbrellko prześlij mi proszę swój adres;)... pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Wysłałam,nie dostałaś?

      Usuń
    3. już mam;) dziękuję... pozdrawiam

      Usuń
  14. Gratulacje! Dzięki za zabawę :)
    Wizytowniki są świetne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały i... pracochłonny pomysł na wizytówki!
    Dziękuję za zabawę :-) Może poszczęści mi się w kolejnym losowaniu... Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aguś to dopiero są WYJĄTKOWE wizytówki!!!!!!!! Na pewno zapadną w pamięć.
    Gratuluję Szczęściarom :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wizytówki świetne, pierwsza klasa, prima sort:))
    A koło broszki, chodziłam, chodziłam i nie zdążyłam się zapisać, ech... ;)
    Gratulacje oczywiście dla nowych posiadaczek:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Agniesiu piekne broszki...a twoje wizytówki to małe dzieła sztuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne wizytówki.
    gratuluję zwycięzcom.

    OdpowiedzUsuń
  20. szkoda że nie wygrałam ale.... może w nastepnych miesiacach mi sie uda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za zabawę ! gratuluję Zwyciężczyniom, wizytówki są przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. ja również dziękuję ślicznie za udział w zabawie i zapraszam na następne losowania, najchętniej wszystkie Was bym obdarowała broszkami;)... pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. i oczywiście dziękuję za miłe słowa pod adresem wizytówek;)...

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje a wizytówki bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjny pomysł na wizytówki!!! Takiej nikt nie wyrzuci i na długo pozostanie w pamięci:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Same w sobie wizytówki piękne, pomysł na "opakowanie" fantastyczny;) z pewnościa unikalne;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale się cieszę :) Strasznie podobają mi się te broszki, zresztą miałam problem z wyborem koloru :) No i kremowy okazał się szczęśliwy! Dziękuję, pędzę pisać maila!

    A wizytówki są świetne! Bardzo pomysłowe to to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kremowy to był szczęśliwy wybór;)... dziękuję za adres... pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  28. Hurra, cudowna wiadomość po ciężkim dniu pracy :) Ależ się cieszę!!! Umbrella ma rację, ubierzemy broszki na nasze pierwsze spotkanie i na pewno się rozpoznamy wśród tłumu :)
    A wizytówki są rewelacyjne, oryginalne i pięknie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że troszeczkę umiliłam cieżki dzień pracy;)... a swoją drogą będziecie fajnie wyglądały w podobnych broszkach;)... dziękuję za adres... pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  29. no nie... musta zgarnęła "moją" broszkę! ;) agnieszko, to bardzo wspaniałomyślne z twojej strony, że będziesz robiła jeszcze losowania. zatem nie tracę nadziei :))))

    wizytówki śliczne, etui jeszcze śliczniejsze. już chyba pisałam, że podziwiam twój talent? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje dla osób które miały szczęście. Piękne wizytówki i jakie oryginalne. Super.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześlicznie...opakowania na wizytówki fantastyczne! Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  32. dziękuję za milutkie komentarze pod adresem wizytówek... pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  33. Twój pomysł na wizytówki jest fantastyczny :D, w losowaniu nie dopisało mi szczęście tym razem, ale gratuluję dziewczynom i dziękuję za miłą zabawę :)), pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne, piękne, piękne ! Super pomysł z tym etui na wizytówki, bardzo oryginalny. Wszystkie Twoje prace są takie staranne, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wizytówki świetne! A etui na wizytówki takie właśnie jak przystało na handmade i naturalność :) świetny pomysł
    Ściskam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  36. poprostu przepiekne te twoje wizytowki!!!a etui-no nie mam pytan! SLICZNE

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne! świetny pomysł z etui :)

    OdpowiedzUsuń
  38. piękne te wizytówki

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne i pomysłowe wizytówki - pogratulować pomysłowości :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Takich wizytówek to ja jeszcze nie miałam okazji widzieć. Zresztą jak wiem to wizytówki są aktualnie różne oraz posiadają najróżniejsze formy. Czytałam o tym w http://moj-biznes.com.pl/rozne-typy-i-formy-wizytowek-na-co-sie-zdecydowac/ i muszę przyznać, że jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  41. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Profesjonalnie wyglądające wizytówka to świetna reklama. Warto zadbać o jej porządny wydruk.
    https://www.xero100.pl/

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna wizytówka. Dobrej jakości wizytówka to podstawa aby zachęcić do siebie klientów. Ładny wzór.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...