czwartek, 7 czerwca 2012

Szydełkowe pomidory truskawkowe...


Zapachniało pomidorami...
Gdzie można zaczerpnąć najwięcej inspiracji do tworzenia jak nie z samej natury? Kiedy dostałam skrzyneczki cudownych pomidorków truskawkowych już oczami wyobraźni widziałam swój następny projekt drewnianego warzywniaka dla mojej Amelki. I zaraz po skosztowaniu lekkich potraw pomidorkowych przystąpiłam do pierwszych warzyw... szydełkowych pomidorków truskawkowo-malinowych. 


Mamy duże szczęście, że nasza sąsiadka Ania, miłośniczka ogrodnictwa prowadząca portal PodOsłonami, raczy nas naturalnymi, ekologicznymi, swieżymi warzywami, które są dla mnie zieloną inspiracją;)  


Aby śniadanie lepiej smakowało szybko powstała bawełniana podkładka na stół w kolorystyce potraw z pomidorków. 








Smacznego!!!
Agnieszka z Lawendowego Kredensu

26 komentarzy:

  1. Pyszności;)) świetnie wyszły!!! serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne!! :) uwielbiam te małe pomidorki! :) piękne, apetyczne zdjęcia! A Ty masz talent w rękach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu jakie piękne! Tak precyzyjnie posługujesz się szydełkiem, ze nie ma rzeczy jakiej byś nie wydziergała - masz ogromny talent!
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomidorki.Zdolniacha z Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. szydełkowe pomidory to coś w sam raz dla mnie - tych prawdziwych nie cierpię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj a ja nie wyobrażam sobie dnia bez nich;) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  6. Zdolniacha - piękne szydełkowe wytworki i jeszcze pięknie uwiecznione na zdjeciach:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo smakowite pomidorki - te ekologiczne, jak i te zrobione przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdolna kobieta z Ciebie - pięknie wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomidorki jak prawdziwe ,a podkładka na stół cudna! jej ale Ci zazdroszczę zdolnych rączek :)wyczarujesz wszystko wróżko :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale superaśne pomidorki! Ciesze się, ż do Ciebie trafiłam. Zapraszam też do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie je wymyslilas, sa jak prawdziwe, super!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne te Twoje szydełkowe pomidorki:)) Ja takich nie umiem robic....pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wierzę... z pewnością potrafisz;) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  13. Zachwycające szydełkowe pomidorki:) a podkładka super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Agnieszko!Twoja wyobraźnia nie zna granic!Każdym nowym postem zaskakujesz!Smakowite pomidorki,a podkładka umili Wam posiłki!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. wooooooooooooooooooooow!! genialne i pomidorki ale podkładka toż to mistrzostwo świata!!!tak mi się podoba, że chyba nauczę się dziergac na szydełku!!!!bosko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szydełkowanie odpręża i wycisza... polecam;) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  16. dziękuje Wam ślicznie za odwiedziny i komentarze...pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Te prawdziwe i "utkane" wyglądają smakowicie,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowite są te Twoje szydełkowe pomidory !
    Wspaniałe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super miałaś pomysł z tymi pomidorami:)) Wygladaja lepiej niz te naturalne:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś mistrzynią szydełka:) Pomidorki zachwycające, podkładka nie mniej.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...