poniedziałek, 11 czerwca 2012

Album na zdjęcia...


Album na zdjęcia wykonałam dla wyjątkowej dziewczynki na wyjątkową okazję. Mam nadzieję, że Wikusia będzie przechowywać w nim swoje najcenniejsze zdjęcia i będzie dla niej bezcenną pamiątką na wiele lat....
A tymczasem zrobilam przymiarkę moich bezcennych zdjęć;)



Materiały wykorzystane do albumu: karty papieru, sprężynki, papier ozdobny, koronka, kordonki i drewniana etykietka.







My... wpatrzeni w poszukiwaniu własnego miejsca na ziemi...


Miłych wspomnień...
Agnieszka z Lawendowego Kredensu...


16 komentarzy:

  1. Prześliczny!!! Bardzo fajna pamiątka!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny , sama bym taki chciała na wyjątkowe zdjęcia :) i te kolorki :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic straconego, kilka drobiazgów i trochę czasu i sama stworzysz swój album;)... pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. wspomnienia pięknie oprawione :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! szydełkowe kwiatki dodają uroku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za miłe słowa... pozdrawiam Was cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowy , śliczny i na pewno będzie pamiątka na długo ..Mnie te kwiatki zainteresowały , nie umiem takich , a wyglądają na proste do zrobienia ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj potrafisz na 100%... opracowałam je metodą prób i błędów;), aż końcowy wygląd mnie zadowolił... pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Bardzo oryginalny albumik, kwiatek dodał uroku.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wyszło :) ale nie wiem na co bardziej nie mogę się napatrzeć - na album czy Wasze zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Album wyszedł super :).
    Oj i mnie teraz wzięło na wspomnienia :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Stworzyłaś piękny album - będzie wspaniałą oprawą dla zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...