czwartek, 9 stycznia 2014

Drewniany stragan z warzywami i owocami, czyli warzywniak dla dzieci




Są projekty, które długo czekają zanim zostaną zrealizowane. Zdecydowanie Wasze zamówienia sprawiają, że wchodzą one w życie szybciej niż planowałam. I tak też było z drewnianym warzywniakiem, dzięki Wam pracownia Cotton Art Wood dzisiaj prezentuje najnowszą zabawkę dla dzieciaków...
Projekt i wykonanie: ja i mój tato;)

                                   naturalne drewno                                                       drewno bielone






Wszystkie szczegóły:

Drewniany warzywniak dla dzieci - rozkładany - wykonany ręcznie;

Materiały: drewno, bawełna
- owoce i warzywa wykonane są z włóczki bawełnianej lub z domieszką wełny i akrylu;

Kolorystyka: naturalne drewno lub bielone;

wymiary po rozłożeniu:
wysokość całkowita ok. 115 cm;
wysokość do blatu 53 cm;
szerokość ok. 58 cm;
głębokość: ok 55 cm;

wymiary po złożeniu:
wysokość całkowita ok. 120 cm;
szerokość ok. 58 cm;
głębokość: ok 10 cm;

cena warzywniaka to kwota 650,00 zł, obejmuje: stragan oraz dodatki: markiza, bawełniana torba z szydełkowymi aplikacjami jabłek, woreczek na owoce, dwie duże tace, trzy małe tace, pięć tabliczek (na których można kredą umieszczać nazwy warzyw/owoców lub ich ceny)
oraz warzywa i owoce (jeden kalafior, dwa ogórki, trzy pomidory, jeden bakłażan, 4 gruszki, 4 jabłka, 4 pomarańcze, 8 brzoskwiń, 5 truskawek, 5 marchewek, 10 malinek, 10 jeżynek oraz półtora cytryny i limonki)

Istniej także możliwość zamówienia straganu bez warzyw/owoców w cenie 450,00 (w cenie w/w dodatki jak tace itp..)
  
Przesyłka kurierem jest także wliczona w cenę;

Na zdjęciach markiza jest w kolorze bieli, istnieje możliwość zamówienia w pasy biało-czerwone, biało-niebieskie i biało - zielone; markiza jest przyczepiana na rzepy, więc bez problemu mozna ją zdejmować do prania lub zmieniać jej kolorystykę;

Zaiteresowanych zapraszam do butiku DaWandy

pozdrawiam ciepło
Agnieszka
cotton art wood

45 komentarzy:

  1. Przepięknie!!! Cudowny, wspaniały pomysł!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. pełne szaleństwo ;) Fantastyczny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne, orginalny pomysł i profesjonalne wykonanie, super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł cudowny a wykonanie perfekcyjne, zazdroszczę takich zdolności, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDO! Genialny pomysł. Piękna zabawka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wykonany, cudny pomysł. Dzieciaki pewnie będą go uwielbiał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wielkim wrażeniem! Przepiękne! Szkoda, że nie mam małych dzieci:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wielkim wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne, uwielbiam naturalne zabawki dla dzieci, pozbawione plastiku. Moje faworytki - gruszki i marchewki!!! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacja...my z mężem też ciągle kombinujemy z takimi zabawkami dla naszej córki...
    jesteś jak zawsze dla mnie wielką inspiracją! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sprawa. Dla mnie ogromna inspiracja. Gratuluję pomysłu, podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskie!!!! Sama chętnie bym się pobawiła :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że kiedy miałam kilka lat nie było takich cudowności...buraczki, natka pietruszki wyrwana z maminego ogródka, ukryta pośród zabawek i piasek w foremkach, to składniki do zabawy, ale było super...:)
    Dzisiaj naszym dzieciom podajemy wszystko na tacy, a i tak się nudzą...co za świat...
    Pozdrawiam i gratuluję twórczej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest tak piękne, że po prostu nie mogę się napatrzeć :))))))))))))
    Gdybym miała dziecko od razu zamówiłam to cudo :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne! I pomysł i wykonanie zachwycają.Jako dziecko uwielbiałam bawić się w sklep,teraz te wspomnienia odżyły.
    Wszystkiego co najlepsze w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny warzywniak! I warzywa się nie psują:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Takich cudów to ja jeszcze nie widziałam. Wspaniała zabawka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. "Na straganie w dzień targowy..." Agnieszko świetny pomysł i jakie piękne wykonanie! Masz głowę pełną wspaniałych pomysłów - moje gratulacje! dla dzieciaków świetna zabawa :-)
    Uściski
    Pollyanna

    OdpowiedzUsuń
  19. genialny pomysł i do tego wyjątkowo piękne wykonanie, aż miło popatrzeć a pewnie jeszcze milej się czymś takim bawić, zamiast wstrętnych plastików drewno i włóczka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny projekt - brawo dla Ciebie i Twojego taty. Zbieram szczękę z podłogi. Bardzo mi się wszystko podoba, podziwiam ogrom pracy włożonej w przedsięwzięcie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy te stragany są jeszcze dostępne? Poproszę o maila na monia1616@poczta.onet.pl :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem ;) posiadam kilka modeli dostępnych... już piszę maila ;) pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...