Pracownia chwilowo ma WOLNE ;)

Pracownia chwilowo ma WOLNE ;)

PRACOWNIA ARTYSTYCZNA COTTON ART WOOD

czwartek, 9 stycznia 2014

Drewniany stragan z warzywami i owocami, czyli warzywniak dla dzieci




Są projekty, które długo czekają zanim zostaną zrealizowane. Zdecydowanie Wasze zamówienia sprawiają, że wchodzą one w życie szybciej niż planowałam. I tak też było z drewnianym warzywniakiem, dzięki Wam pracownia Cotton Art Wood dzisiaj prezentuje najnowszą zabawkę dla dzieciaków...
Projekt i wykonanie: ja i mój tato;)

                                   naturalne drewno                                                       drewno bielone






Wszystkie szczegóły:

Drewniany warzywniak dla dzieci - rozkładany - wykonany ręcznie;

Materiały: drewno, bawełna
- owoce i warzywa wykonane są z włóczki bawełnianej lub z domieszką wełny i akrylu;

Kolorystyka: naturalne drewno lub bielone;

wymiary po rozłożeniu:
wysokość całkowita ok. 115 cm;
wysokość do blatu 53 cm;
szerokość ok. 58 cm;
głębokość: ok 55 cm;

wymiary po złożeniu:
wysokość całkowita ok. 120 cm;
szerokość ok. 58 cm;
głębokość: ok 10 cm;

cena warzywniaka to kwota 650,00 zł, obejmuje: stragan oraz dodatki: markiza, bawełniana torba z szydełkowymi aplikacjami jabłek, woreczek na owoce, dwie duże tace, trzy małe tace, pięć tabliczek (na których można kredą umieszczać nazwy warzyw/owoców lub ich ceny)
oraz warzywa i owoce (jeden kalafior, dwa ogórki, trzy pomidory, jeden bakłażan, 4 gruszki, 4 jabłka, 4 pomarańcze, 8 brzoskwiń, 5 truskawek, 5 marchewek, 10 malinek, 10 jeżynek oraz półtora cytryny i limonki)

Istniej także możliwość zamówienia straganu bez warzyw/owoców w cenie 450,00 (w cenie w/w dodatki jak tace itp..)
  
Przesyłka kurierem jest także wliczona w cenę;

Na zdjęciach markiza jest w kolorze bieli, istnieje możliwość zamówienia w pasy biało-czerwone, biało-niebieskie i biało - zielone; markiza jest przyczepiana na rzepy, więc bez problemu mozna ją zdejmować do prania lub zmieniać jej kolorystykę;

Zaiteresowanych zapraszam do butiku DaWandy

pozdrawiam ciepło
Agnieszka
cotton art wood

45 komentarzy:

  1. Przepięknie!!! Cudowny, wspaniały pomysł!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. pełne szaleństwo ;) Fantastyczny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne, orginalny pomysł i profesjonalne wykonanie, super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie za komentarz...

      Usuń
  4. Pomysł cudowny a wykonanie perfekcyjne, zazdroszczę takich zdolności, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każda z Nas je ma;) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko za odwiedziny;)

      Usuń
  6. CUDO! Genialny pomysł. Piękna zabawka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wykonany, cudny pomysł. Dzieciaki pewnie będą go uwielbiał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam taką cichą nadzieję;) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  8. Jestem pod wielkim wrażeniem! Przepiękne! Szkoda, że nie mam małych dzieci:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wielkim wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  10. Cudowne, uwielbiam naturalne zabawki dla dzieci, pozbawione plastiku. Moje faworytki - gruszki i marchewki!!! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, marchewki cieszą się powodzeniem;)

      Usuń
  11. rewelacja...my z mężem też ciągle kombinujemy z takimi zabawkami dla naszej córki...
    jesteś jak zawsze dla mnie wielką inspiracją! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sprawa. Dla mnie ogromna inspiracja. Gratuluję pomysłu, podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boskie!!!! Sama chętnie bym się pobawiła :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że kiedy miałam kilka lat nie było takich cudowności...buraczki, natka pietruszki wyrwana z maminego ogródka, ukryta pośród zabawek i piasek w foremkach, to składniki do zabawy, ale było super...:)
    Dzisiaj naszym dzieciom podajemy wszystko na tacy, a i tak się nudzą...co za świat...
    Pozdrawiam i gratuluję twórczej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest tak piękne, że po prostu nie mogę się napatrzeć :))))))))))))
    Gdybym miała dziecko od razu zamówiłam to cudo :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne! I pomysł i wykonanie zachwycają.Jako dziecko uwielbiałam bawić się w sklep,teraz te wspomnienia odżyły.
    Wszystkiego co najlepsze w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny warzywniak! I warzywa się nie psują:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Takich cudów to ja jeszcze nie widziałam. Wspaniała zabawka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. "Na straganie w dzień targowy..." Agnieszko świetny pomysł i jakie piękne wykonanie! Masz głowę pełną wspaniałych pomysłów - moje gratulacje! dla dzieciaków świetna zabawa :-)
    Uściski
    Pollyanna

    OdpowiedzUsuń
  20. genialny pomysł i do tego wyjątkowo piękne wykonanie, aż miło popatrzeć a pewnie jeszcze milej się czymś takim bawić, zamiast wstrętnych plastików drewno i włóczka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny projekt - brawo dla Ciebie i Twojego taty. Zbieram szczękę z podłogi. Bardzo mi się wszystko podoba, podziwiam ogrom pracy włożonej w przedsięwzięcie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy te stragany są jeszcze dostępne? Poproszę o maila na monia1616@poczta.onet.pl :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem ;) posiadam kilka modeli dostępnych... już piszę maila ;) pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...