poniedziałek, 10 lutego 2014

Zdrowe warzywa i owoce na szydełku


Są bardzo zdrowe, bezpieczne, kolorowe  i przede wszystkim magiczne, bo zwyczajnie w świecie się nie psują;). Mowa oczywiście o szydełkowych owocach i warzywach, za którymi dzieci wprost przepadają;)
Ostatnio zaczęłam ostro przestrzegać aby każdego dnia było kilka porządnych porcji warzyw i owoców w naszym menu, głównie w postaci surowej. Moim cudownych odkryciem jest kalarepa. Nie wiem jak mogłam tyle lat żyć w nieświadomości, że istnieje tak smaczne warzywo. Wiedziałam oczywiście o jej bycie, ale nic o walorach smakowych. To moja przekąska numer jeden - na surowo, zwłaszcza w sałatkach, a pieczona w oliwie na zawsze zastąpiła ziemniaki...  
Zdrowe;) zabawki dostępne w sklepiku.





smacznego;)
Agnieszka
cotton art wood

14 komentarzy:

  1. Jakie dorodne owoce i warzywa! Jesteś mistrzynią w szydełkowaniu Agnieszko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna owocowo- warzywna mieszanka! Bajeczne kolorki:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Samo zdrowie i do tego terapia kolorystyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne!chciala bym umieć zrobic cos takiego

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy takie zdrowe to ja nie wiem, nie chciałabym poczuć ich w żołądku po konsumpcji ;)
    Świetnie się prezentują, jak prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznosci...Zapraszam też do mnie na mały rekonesans..klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się , że kalarepa jest pyszna :) nawet udało mi się wyhodować kilka w ogródku i były gigantyczne. Potem nawet liście na zupę świetnie się sprawdziły :) a te szydełkowe warzywa i owoce są przecudne. Będę musiała o takich pomyśleć dla mojego małego kucharza :) przy okazji zapraszam na CANDY

    OdpowiedzUsuń
  9. już widzę moją Natalkę na widok tych śliczności .....ona uwielbia takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś czuję, że w Twoim warzywniaku są bardzo długie kolejki ;-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne rękodzieło. Ja aktualnie pracuję nad pomponami z tiulu. Zapraszam z rewizytą :) http://mysweetdreaminghome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam dziś (a właściwie już wczoraj) okazję zobaczyć na żywo te dzieła sztuki - są przepiękne! Największe wrażenie zrobiły na mnie maliny :) Dziękuję za miłe towarzystwo i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...