piątek, 22 sierpnia 2014

Rodzinka drewnianych lalek


Rodzinka drewnianych lalek jest bardzo duża. Jest babcia i jej siostra bliźniaczka, i dziadek podobny do drugiego jak dwie krople wody, oczywiście jest mama i tata, są ciocie w kolorowych kapeluszach i wujkowie w czapkach pilotkach i są również ci najmłodsi, a raczej najmłodsze i urocze bobasy. Ale na szczególną uwagę zasługuje dama w miętowej sukni w zaawansowanej ciąży;)
Laleczki dostępne tutaj



udanego weekendu;)
Agnieszka
cotton art wood

9 komentarzy:

  1. Ciężarna dama jest super, ale mnie całkiem rozwalił dziadek! Kapitalny! Uśmiałam się do łez!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie i pomysłowo!!! Grunt to rodzinka!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna wielopokoleniowa rodzina :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie pocieszne. Pozdrawiam http://karo-dekor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne i pomysłowe laleczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe! Ja mam kilka pionków i nie do końca wiedziałam jak je pomalować. Mamy księcia i księżniczkę, kilka ludzików z flagami a teraz jeszcze chyba dojdzie jakaś rodzinka. Pewnie nie tak liczna i śliczna, ale będziemy próbować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza ta rodzinka! Na prawdę świetnie:) A przy okazji nie chciałabyś może metamorfozy swojego bloga/nagłówka zupełnie za darmo?:) Zapraszam na bloga po informacje

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała familia! każda postać rewelacyjna ale faktycznie na specjalne wyróżnienie zasługuje ciężarna dama ;-) Agnieszko gratuluję pomysłów na tak urocze zabawki dla dzieci :-) dziś Dzień Blogów z tej okazji w moim nowym poście wspomniałam też między innymi o Tobie :-) http://www.blog.pollyanna.pl/dzien-blogowblog-day/
    Zapraszam Ciebie serdecznie, gdyż na stałe zmieniłam adres mojego bloga :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...