wtorek, 20 października 2015

Szydełkowa pizza i rzymskie wakacje...


Włochy to kraj, do którego zawsze chcę powracać. Klimat uliczek, melodia języka i ta kuchnia... No właśnie ta kuchnia;) Na samo wspomnienie smaków jakie doświadczałam w Toskanii moje wszystkie kubki smakowe zawsze szalały, teraz jako bezglutenowiec drżałam na samą myśl o pizzy i wszelkich rodzajach makaronów. No cóż Rzym pozytywnie mnie zaskoczył, w każdym napotkanym menu znalazłam choć jedną pastę bezglutenową, a w samym sercu odnalazłam raj bezglutenowej pizzerii;)
Moja wersja pizzy jest również bezglutenowa i wegetariańska. Czego chcieć więcej... Z dodatkiem prawdziwej włoskiej mozzarelli, świeżych pomidorów i aromatycznej bazylii...









ciepłe pozdrowienia w nie co chłodniejsze dni;)
Agnieszka
cotton art wood

18 komentarzy:

  1. Smacznie! I pizza szydełkowa piękna i zdjęcia cudne! A Italia... ech... marzenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba smaczna, bo dzieciaki serwują ją codziennie na obiad;) marzenie do spełnienia;)

      Usuń
  2. Ojej, ale mi się chce już wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wakacyjne zdjęcia :-) Cudne widoki :-)
    Pizza szydełkowa - genialny pomysł ! A jak mało ma w sobie kalorii...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie zapomniałam dodać, że pizza całkowicie fit;) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  4. Piękne wakacje! A takiej pizzy nie mogłabym mieć w domu - non stop byłabym głodna, tak wspaniale wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to wyobraź sobie co ja mam jak codziennie patrzę na półkę z babeczkami, lodami, cukierkami, lizakami itp... ech... pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Привет!Отличная пицца!Выглядит аппетитно!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pizza obłędna, jak zawsze uśmiech od ucha do ucha :) A wakacji to ja Ci zazdroszczę jak diabli ;)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobieto, jestes genialna!!!! Pizza jak marzenie! AZ sie chce chrupnac! Jestes mistrzynia szydelka. A bella Italia to inny temat, ale rownie apetyczny.. Pozdrawiam Serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kraj! Ale pizza szydełkowa piekniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Włochy rzeczywiście pzryciągają! Ale Twoja pizza również przyciąga wzrok i powoduje ślinotok:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...