czwartek, 1 grudnia 2016

Trochę świątecznie... bombki organiczne ;)


Tak bombki organiczne też można wyhodować:) a raczej stworzyć...
Od dawna jeżdżąc po targach i kiermaszach tych listopadowo - grudniowych mój M. zawsze mówił: "Jak nie zrobisz czegoś świątecznego nie jadę z Tobą" ;) a ja za każdym razem się broniłam, że przecież nie tylko ozdoby świąteczne się sprzedają, ale również na warzywka, przytulanki i innego tego typu prezenty również jest zapotrzebowanie... ale czego nie robi się dla uszczęśliwienia tej drugiej osoby ;)  więc z dedykacja dla mojego M. powstały bombki!!!
Zestawy organicznych bombek dostępne w butiku tutaj.




ps. zaczynam się rozkręcać z postami ;)
pozdrawiam ciepło
Agnieszka
cotton art wood

4 komentarze:

  1. cudne, jestem zachwycona i żałuję, ze wcześniej nie miałam o nich pojęcia ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście Gwiazdka jest co roku ;) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. Nigdy z szydełkiem nie było mi po drodze, choć zgodnie z podstawą programową szkoły z lat minionych (bardzo minionych) nauczono mnie tej umiejętności. Patrząc na cuda, które wychodzą spod Pani szydełka, nabieram ochoty, żeby te umiejętności (bardzo podstawowe) odświeżyć. Szczerze podziwiam i życzę wielu nowych pomysłów, aby otaczający nas świat czynić piękniejszym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudowne uczucie po całym dniu przeczytać Taki komentarz, po którym uśmiech nie znika ;) trzymam zatem kciuki za odnalezienie przyjemności z szydełkowania... pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...