poniedziałek, 6 lutego 2012

Poduszki na kanapę...


Kanapa długo stała w samotności i czekała, aż otulę ją poduchami. Potrzebna była do tego tylko bawełna, nitka oraz igła, i tak korzystając z weekendu spędzonego w domu powstały ręcznie szyte trzy poduszki. A raczej dwie poszewki i jedna poducha w całości. 



Lubię kiedy zasłonki są swobodnie opuszczone, ale myślę, że takie upinacze jak tutaj, idealnie pasowałyby do surowego dywanu
Moja wersja słonecznej poduszki w rozmiarze maxi... z delikatnym haftem i koronką.



Poduchy z nadrukiem przeniesionym za pomocą rozpuszczalnika do farb akrylowych oraz nitro. Delikatne i lekko nasączone czernią nadruki idealnie komponują się w jasnej stylizacji.






Dziękuję ślicznie za odwiedziny i komentarze z poprzednich postów...
To miłe dzielić się swoją pasją....
Ciepłego tygodnia...
Agnieszka z Lawendowego Kredensu

27 komentarzy:

  1. patrząc na te poduchy mogę wyjąkać tylko "ach!" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne poduchy! A ta okrągła jest po prostu.....brak mi słów! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta okrągła cudeńko! Słodka, ąż się chce do niej przytulać. Ale ta Twoja kanapa ma dobrze:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne poduchy!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Poducha okrągła jest boska. Pięknie wygląda. Od jakiegoś czasu już za mną taka chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Poduchy prześliczne !!! szczególnie ta okrągła -cudeńko !!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne!!!
    Czy te druty i włóczka oznaczają, że zrobisz kanapie jeszcze jedną włóczkową?
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na konkurs z nagrodami
    Uściski
    M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduchy wyczekane,ale za to przemyślane)))Mnie się wszystkie podobają,z nadrukami cudne klimatyczne,pasujące do Twoich przecierek.Za to okrąglutka rzeczywiście skłania do przytulania:)ha ha (obecność rymów całkowicie przypadkowa).Pozdrawiam i maszeruję do pracowni!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie udane, ale okrągła jest przepiękna:DDDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudowne! Szczególnie okrągła mnie zauroczyła :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Poduchy świetne a ta okrągła to cacko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta okrągła podusia jest prześliczna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne poduszki, delikatne z nutką retro.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za tak przyjemne komentarze, okrągła podusia jest też faworytką dla moich dzieciaków, ściskana, tulana coraz mniej przypomina oryginał;)...
    Maggie powoli zabieram się za serię poduch wełnianych;)
    pozdrawiam Was cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Kanapa prezentuje się przytulnie z podusiami. Aż chciałoby się na chwilę przytulić głowę ... Ależ jestem śpiąta! o 10 rano!

    OdpowiedzUsuń
  16. No to czekamy na serie wełnianą:). Na pewno będzie tak doskonała jak ta:).
    Ostatnio myślałam o poeksperymentowaniu z rozpuszczalnikiem, ale muszę poczekać kiedy będzie już można porządnie mieszkanie przewietrzyć.
    pozdrawiam.Magda

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczne poduchy, okragla jest bardzo ciekawa,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta okrągła jest przepiękna:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. O mój Boże !!! Ta okrągła jest piękna !!! Jejciu czy jest gdzieś dostępna ?

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję dziewczyny...
    Kasandro będą dostępne poduszeczki okrągłe z różnymi haftami, ale dopiero w przyszłym miesiącu...
    pozdrawiam Was serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. DAWNO JUŻ NIE SZYŁAM PODUSZEK....AŻ MI SIE ZACHCIAŁO:))))))))))PIĘKNE:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam z niecierpliwością :-)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylowe poduszki! Szczególnie przypadła mi do gustu ta okrągła!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ines one są piękne !!! ja przenosiłam wydruk za pomocą nitro, ale coś nie wyszło muszę powtórzyć próbę ;)
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  25. ohhh i ahhh... są prześliczne. A okrągła jest nieziemska :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...