czwartek, 12 września 2013

Pastelowe grube narzutki Simple


Narzutki Simple są proste, grube, ciepłe i bajecznie pastelowe. Idealne do łóżeczka i do wózka. Początkowo sądziłam, że mój wzór nie wyjdzie tak jak go sobie wyobraziłam, ale udało się, a ręce same już pracują. 
Dzisiaj słońce nas rozpieszcza, więc z córcią postanowiłyśmy zrobić wielkie pranie wszystkich pluszków i przytulanek. Leżą tak sobie rozłożone na kocyku i opalają się;)  





Cała kolekcja Pastels dostępna jest w sprzedaży tutaj






pozdrawiam ciepło
Agnieszka
cotton art wood

13 komentarzy:

  1. Twoja kolekcja jest fantastyczna, bardzo przyjemnie popatrzec na to wszystko.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne kolory...narzutki pewnie będą miały powodzenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała, żeby ręce mi tak same chodziły:) Asia S

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne!No i zdjęcia też śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne te rzeczy , a kocysie wrecz cudowne. Szkoda ze moje wnuczki juz akie duze .... . A ja juz kilkakrotnie myslalam , zeby zabrac sie za szydelkowania, zeby przypomniec sobie to , co robilam w mlodosci . Ale jakos wciaz czasu brak. Eh, musze to w koncu zrobic i przestac pobielac, przecierac i postarzac. Pozdarwiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają naprawdę przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba kolorystyka i wykonanie - takie słodziutkie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te kocyki, bardzo mi się podoba ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny wzorek! Pledy ciepłe i ładne - cóż więcej chcieć?

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne łagodne kolory i wzory. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...