środa, 4 czerwca 2014

Owocowy zawrót głowy i limonki w katalogu DaWanda Lovebook Lato 2014...


Ach... jak ja lubię takie niespodzianki;)
Dostałam przesyłkę, a w niej najnowszy Lovebook DaWandy Lato 2014, a w nim... moje szydełkowe limonki;) Jakże się cieszę, że butik Cotton Art Wood znalazł się w tym katalogu. Co prawda miałam cichą nadzieję, kiedy dostałam propozycję przesłania packshotów limonek, ale sami wiecie, różnie to bywa... 
Ach... jak ja lubię takie niespodzianki;)





a zatem owocowy zawrót głowy nadal trwa;)
Agnieszka
cotton art wood

11 komentarzy:

  1. no cóż można powiedzieć, podziwiam, podziwiam artyzm w dłoniach, limonki cudne !

    OdpowiedzUsuń
  2. na lemoniadę w sam raz :) boskie kadry! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te szydełkowe owoce. ojarzą się z latę i zabawkami z ikei mojej siostrzyczki:) Aż zachciało się iść na targ i upiec ciasto. Pozdrawiam

    kopytkowa.blogspot.com - urządzanie wnętrz,fotografia, grafika, inspiracje, nagłówki, piękne szablony i wiele więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję publikacji i podziwiam owocki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwe szydełkowe dzieła sztuki i jeszcze w dodatku apetyczne :). No i gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są Twoje limonki!!! Gratuluję!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie gratuluję zarówno obecności w Lovebook'u, jak i Statuetki Kobiet z Pasją! Twoje dzieła są pomysłowe i pięknie wykonane, widać, że wkładasz w nie całe swoje serce. Trzymam kciuki, by Twoja działalność szła w pomyślnym dla Ciebie kierunku :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...