niedziela, 1 stycznia 2012

Taca, szampan i... Nowy Rok!!!


Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!!!
Aby ten rok był pełen miłości, szczęścia, spełnienia i rokiem miłych niespodzianek!!!




Zaduma nad starym rokiem... podsumowanie swojego życia... co spełniłam, a co ciągle z roku na rok odkładam... Wreszcie myśli płynące w kierunku Nowego Roku. Jaki on będzie? Co mnie czeka? Co zrobić,  aby poczuć się spełnionym... Głowa pełna planów, pomysłów na siebie... jednocześnie wiara i zwątpienie...
Tymczasem, jak w każdego Sylwestra oraz w Wigilię, starałam się robić tylko to co sprawia mi przyjemność, aby cały rok był przyjemny.... taka tradycja od dziecka;)  Trochę malowałam, trochę czytałam, trochę oglądałam, trochę gotowałam... i kilka godzin przed Nowym Rokiem udało mi się znaleźć czas na pobielenie tacy, która idealna była na lampki szampana... 


oraz idealna na poranną kawę... w pierwszy poranek Nowego Roku....




Spełnienia marzeń!!!
Agnieszka
Lawendowy Kredens

19 komentarzy:

  1. Taca wyszła bardzo fajnie, ja też lubię takie malowania. Często kupuję drewniane przedmioty a potem bawię się przemalowując je na biało. To mnie wyciasza a i efekt potem wyjątkowy jest!
    Szczęśliwego Nowego Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadza się to niesamowita terapia na całe zło...
    Mela wszystkiego dobrego i spełnienia w Nowym Roku...

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!:) Zauroczyłam się patrząc sobie na te Twoje piękne dekoracje i pewnie już będe tutaj zaglądać - super klimat!:) pozdrawiam i zapraszam do siebie Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w tym Nowym już Roku ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszego!!! Taca boskaaaaaaaaa :-) u mnie na blogu za chwilę pojawi się pobielany (shabby-chic'owany) wagonik na zabawki, także zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia,piękna taca,wspaniałe życzenia.Twoje dzieła napędzają mnie do działania.Lubię tu zaglądać.Duuuuużo weny twórczej w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Taca prezentuje się wspaniale! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, wiele inspiracji twórczych!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najpiękniejszego Lawendowa Agnieszko. Dobrego roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy nowy rok jest szansą, by coś zacząć na nowo...
    Podobnie jak każdy miesiąc, każdy dzień, każda godzina i sekunda.
    Każda chwila...
    Tylko gdy zmienia się ta ostatnia cyfra przy pełnej dacie - jest jakoś łatwiej...
    Łatwiej wziąć się za siebie...

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. witaj, pięknie u Ciebie, bardzo lubię tu zaglądać, oglądać i czytać :)
    wszystkiego naj w nowym roku
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    kominek baaardzo klimatyczny;)

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Spełnienia planów i marzeń w Nowym roku 2012

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego z Nowym Rokiem, życze Ci wszystkiego tego czego i sobie życze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna taca
    Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  16. Agnieszko życzę Ci wiele pomysłów i twórczych prac, które dadzą Ci satysfakcję również finansową, a co! Życzę Ci miłości i przyjaźni prawdziwej, i zdrowia:D***

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziekuję Wam Kochane za życzenia, dzisiaj mam wreszcie wolny cały dzień, więc z wielką przyjemnością wpraszam się do Was na poranną, popołudniową i wieczorną kawę;)
    Pozdrawiam Was cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze na ten Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...