niedziela, 27 kwietnia 2014

Kuchenka retro w wersji mini


Moja kuchenka retro ale tym razem w wersji mini, czyli dopasowana indywidualnie dla potrzeb klientki. Wysokość musiała być odpowiednia, aby mebelek zmieścił się idealnie pod parapet w pokoiku dziewczynki. I tak się stało;) Uwielbiam takie wyzwania. Kolorystyka: biel, róż i szary z odrobiną lawendy.

A teraz mała prośba do Was, ostatnio dostaję kilka zaproszeń jako artysta-wystawca na rożnego rodzaju targi, wystawy itp... Kiedy już prawie decyduję się na wybór, to za chwilę pojawia się nowa propozycja i trudno mi się zdecydować, więc jeśli macie większe doświadczenie w tego typu przedsięwzięciach i chciałybyście/chcielibyście się podzielić opiniami, jakie targi bądź imprezy tego typu polecacie to byłabym bardzo wdzięczna za każdą sugestię... Tym bardziej, że byłby to mój debiut;) Interesuje mnie najbardziej okres lipiec - wrzesień (muszę mieć trochę czasu na produkcję większej ilości swojego rękodzieła;) z góry dziękuję za wszystkie informacje...





pozdrawiam ciepło
Agnieszka
cotton art wood

14 komentarzy:

  1. Rewelacyjna kuchnia mini:) Super!

    Pozdrawiam serdecznie-Gosia
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudność:) Piękności tworzysz, podziwiam Twoje dzieła:) Mają w sobie tyle uroku... Kochane:)
    Serdeczności ślę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za tak miłe słowa, pozdrawiam ciepło

      Usuń
  3. Jestem pod wielkim wrażeniem ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za odwiedziny i również pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta kuchenka! Podziwiam :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie te wszystkei kuchenne elementy :) Mega urocze

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kuchenka, też bym taką chciała mieć kilkanaście lat temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani mnie zachwyca:) Ania!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...