poniedziałek, 12 września 2011

Skrzynka na włóczki w stylu romantycznym.


Z potrzeby przechowywania materiałów do pracy niezbędne są wszelkiego rodzaju pudełka i skrzynki. Nawet ze zwykłej skrzyneczki po owocach można wyczarować przedmiot pasujący do aranżacji wnętrza.




Zwykła skrzynka po owocach przed...


i po... metamorfozie...


Po oczyszczeniu papierem ściernym i pomalowaniu czarną oraz białą farbą, uchwyty ubrałam w wełnę...


a spód skrzyneczki wylożyłam lnem.

  
Potem z kilku elementów takich jak: blaszka z listu pocztowego, drewniany spinacz do blielizny, drewniana szpulka, kawałki lnu oraz koronki...


...powstał dekor zdobiący przód skrzynki.




Pomyślałam też o etykietkach na włóczki, potrzebne więc były plakietki z papieru, oczka kaletnicze i kawałki sznurka oraz koronki...


Etykietki w celu postarzenia jak zwykle wykąpałam w kawie i lekko upiekłam w piekarniku w celu wysuszenia.... potem pieczątką tekstową opisałam nazwy i kolory włóczek. 









Serdeczne pozdrowienia
Agnieszka
lawendowy kredens

24 komentarze:

  1. ale cudnie wygląda:) i tak sterylnie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ pieknie to wykombinowałaś :)
    Joasia
    z bloga : http://miedzyciszaacisz.blogspot.com
    bloger dzisiaj puszcza mnie jako anonima :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł świetny:)))
    Już lecę do jarzyniaka szukać skrzynek:)))))))))
    Patti

    OdpowiedzUsuń
  4. Skrzynka jest nie do poznania!!! i baaardzo romantyczna!!! i w ogóle ..... przecudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wygląda. Te etykietki do włóczek są rewelacyjne. Czysty Vintage. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Skrzynia jak marzenie, ja zawsze twierdze ze takich nigdy za wiele.
    Pieknie ja rowniez ozdobilas, a wloczki dostaly sliczne vintage etykiety. Gdzie takie pieczatki tekstowe mozna kupic?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny i bardzo oryginalny pomysł, jestem pod wrażeniem końcowego efektu - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witajcie kochane, dziękuję bardzo za Wasze cenne komentarze;
    Atenko pieczątkę zakupiłam na allegro;
    Pozdrawiam Was cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Skrzynka przepiękna aż trudno uwierzyć, że przed była zwykła skrzynką na owoce.Dekor super a zawieszki vintage rewelacyjne !!! Świetny pomysł na recycling:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna skrzynka i świetny pomysł na wykorzystanie "listowej" blaszki - zawsze się zastanawiałam, co z nią można zrobić, a nie mając żadnego pomysłu - wyrzucałam. Zostawiłam sobie tylko jedną, bo była w kształcie serca; na razie używam jej jako szablonu.
    Pozdrawiam. Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  11. ŚWIETNY pomysł!! efekt - REWELACJA!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Znakomity pomysł i wykonanie:)Rewelacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ŚWIETNA..KIEDYŚ TEŻ JEDNĄ PRZEROBIŁAM...PIEKNIE CI WYSZŁA:)))...I TE ETYKIETY!!! POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  14. No prostu śliczniutka skrzyneczka.Ja już niedługo też pokażę u siebie skrzyneczkę właśnie na włóczkę , choć w nieco innym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękna skrzyneczka :)
    i pomyśleć, że z nijakiej skrzynki powstało coś tak cudownie romantycznego i praktycznego
    etykietki śliczne - muszę ten sposób wypróbować :)
    pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezmiennie jesteś dla mnie skarbnicą pomysłów :)
    Piękna ta skrzyneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Skrzyneczka na drobiazgi- cudna...

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Wam ślicznie za odwiedziny... przesyłam ciepłe pozdrowienia...

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie starannie wykonana. Też poluję na nowe nie zniszczone skrzynki. Te po owocach są najlepsze. Wszystkie papiery, serwetki i inne lekkie rzeczy, przechowuję w tych właśnie skrzynkach.Zostawiam prześwitujące napisy pod warstwą bejcy. Zaispirowałaś mnie do zrobienia czegoś bardziej delikatnego i kobiecego;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudowności u Ciebie ! Chyba się rozgoszczę!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała aranżacja :) Bardzo przytulny jest twój zakątek i pełen inspiracji :) Może u mnie również znajdziesz coś dla siebie : domodnaleziony.blogspot.com

    Najbardziej podoba mi się delikatność emanująca z Twoich dzieł, piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolejna piekna inspiracja! Mam wlasnie taka skrzynke i zastanawialam sie jak ja udekorowac. Dziekuje za podpowiedz:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...