czwartek, 13 czerwca 2013

Cotton Art Wood w sesji magazynu Moje Mieszkanie


Wczoraj od naszej blogowej koleżanki dostałam maila z zapytaniem o włóczki w kolorze mięty i turkusu widoczne na pierwszym zdjęciu w sesji w moim mieszkaniu. No cóż kilka razy czytałam i zastanawiałam się o co chodzi?, potem olśnienie i pytanie skąd ona wie?;) poleciałam do kiosku i mam!
Jestem w lipcowym wydaniu Mojego Mieszkania.
Znajomym wysłałam szybko wiadomość, że jestem już w moim mieszkaniu, ale zapomniałam dodać, że w czasopiśmie, miałam śmieszne odpowiedzi typu: "Szkoda, bo na dworze świeci słońce", "Raczej na kawę nie wpadnę bo jestem w pracy", "też mi nowość o 8 rano??" itp. itd...
Kochani spełniło się moje marzenie. Kiedy byłam nastolatką pragnęłam w życiu otrzymać Oscara, pisałam przemowy, podziękowania i projektowałam suknie. Potem kiedy pochłonęły mnie aranżacje wnętrz i rękodzieło, pragnęłam tylko jednego;) Czytając od wielu, wielu lat magazyn Moje Mieszkanie chłonęłam za każdym razem działy jak Kobieta z pasją, Kocham mój dom i tysiące razy po cichu wyobrażałam siebie i swoje prace w nich. Jakże byłam szczęśliwa kiedy niespodziewanie otrzymałam maila z propozycją sesji do tego magazynu. Nie mogłam uwierzyć, oczywiście myślałam o tym, ale wydawało mi się, że jeszcze za wcześnie. Współpraca z fotografem i stylistką była czystą przyjemnością. Potem wspólna praca nad tekstem i oczekiwanie.... na lipcowe wydanie, które nie ukrywam dla mnie jest najważniejsze;) 
dziękuję... 







wypijam lampkę szampana za krok do przodu...
Agnieszka
cotton art wood

61 komentarzy:

  1. Gratulacje!!!
    zaraz biegnę do sklepu kupić ten numer :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)) i zyczę następnych występów :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) W weekend kupię magazyn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje ogromnie!!!moze i mi sie kiedys przytrafi taki Oscar!:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ogromnie - zasłużony Oskar! I bardzo slusznie - bo z Ciebie prawdziwa kobieta z pasją! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześlicznie w każdym szczególe, widziałam i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję!!!Magazyn kupię na pewno i z przyjemnością na Twoją sesję popatrzę:))) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielkie gratulacje :-) Ja niestety musze jeszcze poczekac zanim "moje mieszkanie" dopadne :-/

    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyłączam się do gratulacji - to super, że marzenia mogą się spełnić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie gratuluję! :)) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje najserdeczniejsze gratulacje znajdziesz już pod popszednim postem ...
    Moje Mieszkanie kupiłam wczoraj
    Buziaki . Jola

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję!Widziałam i podziwiałam:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. To wspaniała wiadomość :) Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sesja, serdecznie gratuluję.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje!
    Też już widziałam Cię w moim ulubionym czasopiśmie wnętrzarskim. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super!!! Wielkie gratulacje!!! Szkoda tylko, że nie mam dostępu do gazetki:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam, super wyszło ;-)
    Uściski i też napiję się wieczorkiem szampana za Twoje szczęście :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! Już kupiłam i wyszło po prostu super :)
    Buziaki
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję !!!! marzenia się spełniają :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję Wam ślicznie za gratulacje i miłe słowa, tak marzenia się spełniają;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję, bo to zasłużone wyróżnienie:D A ja także z pytaniem - z jakiego rodzaju włóczki dziergasz pledy? Z akrylu czy mieszanek? Pozdrawiam i życzę najpyszniejszego szampana, bo musi błogo smakowac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, pledy dziergam głównie ze 100% bawełny albo z domieszka akrylu, ale o najwyżej 45% składu, jednak bawełna jest niezastąpiona;) pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  22. Gratulacje oglądałam, czytałam i jestem pod wrażeniem i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. PIekne rzeczy tworzysz, wiec zasluzylas na to, gratuluje i zazdroszcze :) pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne rzeczy tworzysz, zasłużyłaś na dołączenie do kobiet z pasją ....
    I znów mężowi pokazuję, widzisz, taka twórczą kobietę też znam, wirtualnie ....
    Gratuluję, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Serdecznie gratuluje, jaka swietna wiadomosc, a jaka radosc :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję. I życzę spełnienia następnych marzeń. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczerze gratuluję i życzę kolejnych sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluję:)
    Blog czytam, a z przyjemnością jutro pobiegnę po nowe "Moje mieszkanie" :) Też kupuję od lat:)

    OdpowiedzUsuń
  29. gratuluję :) - podczytuję od kilku miesięcy i uważam, że bardzo zasłużony "Oscar" :)
    to ja ponowię pytanie - skąd te turkusy i mięty?? czyt. sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większość włóczek, tutaj turkusy i mięty;) kupuję na allegro od różnych dostawców, korzystam również z m.in. e-dziewiarka.pl i fastryga.pl, czasami dniami buszuję w poszukiwaniu właściwych odcieni;)... pozdrawiam ciepło

      Usuń
  30. Gratuluję! Jesteś świetnym dowodem na to, że marzenia się spełniają :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje:)))moje dziecko się śmieje ze mnie,że kupuję gazety o mieszkaniu ,nie dla mieszkań tylko dla koleżanek blogowych które w nich są:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluje serdecznie z zyczeniami kolejnych sukcesow!!!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  33. Agnieszko, super wiadomośc i gratulacje!!!
    Co tam Oscar!, liczy się na papierze:))
    Następnych cudownych pastelowych pomysłów CI życzę:)
    Kolorowa koleżanka szydełkowa:)
    K:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Agnieszko, gratulacje WIELKIE...!!!!
    TOż to Oskar jest:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj Agnieszko:)Gratuluje z całego serca ...świetny artykuł,uroczo wyszłaś.Wyczarowujesz same przepiękne cuda:)I bardzo mi się podoba Twoja pracownia:)Pozdrawiam :)P.S.A czy masz może konto na Deccorii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo;)na Deccorii nie mam jeszcze konta, ale z przyjemnością tam zajrzę, pozdrawiam

      Usuń
  36. Aga, gratuluję!! Piękny artykuł!! Mam gazetkę, przeczytałam wszystko! ładnie wyglądasz! W gazetce troszke inaczej. A kiedy była sesja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sesja była kilka miesięcy temu, wiem wyszłam z "troszka" wielka;)))ale w sumie co miesiąc się zmieniam;) buziaki

      Usuń
  37. Dziewczyny jesteście niesamowite za te komentarze, jesteście najlepszym lekarstwem na małe zwątpienia;)wszystkie mocno ściskam;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj, gratuluje sukcesu:)
    Podczytuje i podziwiam Twoje prace od dawna:)
    Pracownia jest cudna, ta przestrzeń, można szaleć z szydełkiem i włóczkami do woli:)))
    Pozdrawiam, Anka
    http://pracowniaanuli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratulacje , zasłużone wyróżnienie pięknie tworzysz !!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Agnieszko wiem co przeżywasz i z całego serca gratuluję takie artykułu:) możemy przybić sobie piątkę, bo ja choć tylko i zarazem aż w rubryce Blogowisko również czuję się niesamowicie doceniona:) ten numer jest dla nas numerem specjalnym, pamiątkowym bym powiedziała:))) zasługujesz na ten artykuł jak nikt inny:) od dawna podziwiam Twoje prace i przeczytałam go od deski do deski:) gratuluję spełniania marzeń :) uściski!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniale! Gratuluję Ci serdecznie! Twoje pomysy i realizacje ich jak najbardziej warte były pokazania!

    OdpowiedzUsuń
  42. Kochana gratulacje! Marzenia się spełniają! Twoje wyróżnienie w gazetce jest w pełni zasłużone, piękne rzeczy tworzysz - takie od serca i jesteś prawdziwą Artystką!
    Jeszcze raz gratuluje, ciesze się z Tobą i ściskam mono :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Aguś gratulacje! Zaraz kupię magazyn i będę podziwiać,bo u Ciebie do podziwiania zawzse jest dużo wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  44. Czytałam, od eski do deski, gratuluję dobrej sesji a jeszcze bardziej piękniejszej pasji!
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję jeszcze raz! Też miałam ten zaszczyt dwa miesiące temu i wiem doskonale co czujesz :)
    A na Twoje dzieła trudno się napatrzeć do syta - zawsze mało :)
    Pozdrawiam
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  46. pzyszłam pogratulować :) i pooglądać więcej Twoich prac, zwłaszcza tych szydełkowych, gdzyz szydełko uwielbaim pasjami, i niestey musze sie przyznać strasznie zazdroszczę ci tej wielkiej pracowni gdzie wszystko tak pięknie jest poukładane i wyeksponowane

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratulacje serdeczne. Zmieniłaś się tak bardzo, że bym cię nie poznała. Pozdrowienia i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję :)))
    Czadowo wygladają te półki z włóczkami!!! :)
    a ja gazetkę dorwę dopiero za jakieś dwa tygodnie...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję publikacji!!! Tworzysz cudne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  50. Serdeczne gratulację - super :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratulacje!:)
    Sama kupiłam magazyn i stąd dowiedziałam się o Pani fantastycznym blogu..:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...