wtorek, 28 lutego 2012

Cukierkowe narzutki...


Po króciutkiej przerwie obiecane bawełniane narzutki w słodkiej, cukierkowej kolorystyce... 
Pozostając jeszcze na chwilkę przy temacie narzutek przypominam o narzutkowym candy, który trwa do 7 marca, czyli losowanie zbliża się małymi kroczkami, jeśli jeszcze jest ktoś zainteresowany, serdecznie zapraszam. 
A tymczasem przy gorącej latte zabieram się za długo oczekiwany przez mojego synka warsztat majsterkowicza...




Narzutka w palecie różu dla dziewczynki...




i w palecie turkusu dla chłopczyka, a także dziewczynki;)....






A dla młodzieży polecam narzuty retro w takich samych kolorach, dostępne tutaj.

Następny post, dla miłej odmiany ;), będzie o pudełeczkach na zabawki lub na pamiątki dziecka.

Ciepłego tygodnia...
Agnieszka z Lawendowego Kredensu

43 komentarze:

  1. Strasznie mi sie podobają i cho chłopcem nie jestem, to turkusowa jest piękna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac, a narzuty... cudowne:))
    Pozdrawiam Cię ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Narzutki są niemożliwie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne narzutki i w Twoim Candy oczywiście biorę udział, więc zapraszam także na moje:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne te Twoje narzuty! Takie słodkie w cukierkowo-pudrowych kolorach... Jestem pełna podziwu, bo praca nad nimi jest bardzo pracochłonna, ale efekt cieszy!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudowne te włóczki...wspaniałe kolory...narzutki fantastyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe aż dech zapiera:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo przyjemny dobór kolorów i bardzo mi się te narzutki podobają :)
    może się skuszę i też sobie takie wyszydełkuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolory! Sama nie wiem ,która bardziej mi się podoba!!!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne energeyczne kolory, az buzia sie usmiecha. Istn cudenka.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesliczne narzuty:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. A czy można gdzieś te narzutki zakupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narzutki można u mnie zamówić;) w dowolnym rozmiarze i kolorystyce...proszę o maila na lawendowykredens@wp.pl

      Usuń
  13. Piękne te narzutki !, podziwiam talent i cierpliwość w wykonaniu ich ;)

    pozdrawiam ciepło
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne narzutki :)
    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. cudo kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję ślicznie za miłe komentarze... pozdrawiam Was cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. PRZEPIEKNE NARZUTKI , KOLORKI AZ CIESZĄ OCZĘTA;-) POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  18. Narzutki są niesamowite! Bardzo mi się podobają się te dwa pierwsze zdjęcia na półeczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne kolorki!!!Turkusowy to mój ulubiony:)Twoje wykonanie jest jak zwykle bezbłędne a pomysły niesamowite!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Narzutki śliczne i w fajnej kolorystyce!:) Dzieciakom kolorowo będzie się spało pod takim pledem:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  21. niebieskości są najpiękniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Boskie obie , nie znam się na wełnach ale chyba z takiej robiłam frywolitki i dość grube wychodziły ...Cudowne ,,na patrzeć się nie mogę ;;;;

    OdpowiedzUsuń
  23. ojej..co za kolorki:)piekne..aż poczułam wiosnę:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo wesołe narzutki:) Podziwiam i czekam niecierpliwie na obiecane pudełeczka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten w kolorach z drugiej polki... cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. ŚLICZNE.Bardzo faniutkie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam serdecznie :) Pierwszy raz dzisiaj zajrzałam i zostanę na dłużej :))) Świetne te Twoje narzutki! Podobnie jak Ty uwielbiam szydełkowe kwiaty, właśnie jestem w trakcie przygotowywania serii na wymiankę dla scrapującej koleżanki, niektóre są całkiem podobne do Twoich, niebawem się pochwalę, jak wymianka zakończy się sukcesem ;)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja podobnie jak wyżej, zaglądam po raz pierwszy i jestem zachwycona narzutkami! Śliczne!
    Czy możesz mi zdradzić jakie nr kolorów nici użyłaś do narzutki w pastelowych kolorach? Do tej: http://2.bp.blogspot.com/-vyfewMPAhlU/TzUaDrN7VJI/AAAAAAAABnU/pXc-fAwJqgU/s1600/2_tn.jpg

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już szybciutko piszę maila z informacją... pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  29. To jeszcze raz ja.Agnieszko przyznałam Ci wyróżnienie.Zajrzyj do mnie po banerek i umieść go po prawej stronie.Uwielbiam tu zaglądać,a właściwie to mogłabym zamieszkać na Twoim blogu.Za kuchenkę dla dzieci powinnaś dostać rękodzielniczego Oskara!Podziwiam i pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podobają mi się Twoje narzutki. Jakbym musiała, to trudno byłoby się na którąś zdecydować, bo i różowa i turkusowa jest śliczna i oba kolorki lubię.
    Bardzo wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mail: coco.cocoshka@gmail.com

    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne są Twoje narzutki i zdjęcia urocze, aż zachciało mi się szydełko do rąk wziąć... Tylko doba za krótka i czasu na wszystko nie starcza. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...