czwartek, 24 grudnia 2015

Świąteczny nastrój... magiczny okres...


W tym roku niespodziewanie czekałam na święta jak dziecko... odliczałam dni, a z samego rana zbiegłam z wypiekami na policzkach zobaczyć czy był Mikołaj i zostawił prezenty;)
Potrawy same się jakoś zrobiły, porządek w domu też, więc nic innego mi nie pozostaje jak wyczekiwanie na pierwszą gwiazdkę... może to sprawka tego magicznego okresu, w którym jestem...



Kochani życzę Wam aby w tym świątecznym szaleństwie 
znaleźć czas dla tych, których kochamy, 
ale również dla siebie... 
szczęścia, uśmiechu i pięknych wspomnień.... 


pozdrawiam świątecznie
Agnieszka

26 komentarzy:

  1. Z całego serca gratuluję :-) Pięknie wyglądacie :-)
    Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - wesołych Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne obrazki... wesołych i magicznych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych i spokojnych Świąt i spełnienia marzeń w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. radosnych i spelnionych Swiat!!
    Dziekuje za zyczenia u mnie, ciesze sie ze jeszcze ktos zaglada, pomimo ciszy u mnie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również, właśnie w święta jest czas na sentymenty;)...

      Usuń
  7. Pięknie, gratuluję błogosławionego stanu, radosnego nastroju, Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i niech czas magii trwa jak najdłużej....
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń

  9. Radosnych ŚWIĄT:)i szczęścia w NR 2016;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne migawki, gratuluję błogosławionego stanu, dużo dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za życzenia:) W Nowym Roku życzę Ci wielu wspaniałych(jak to u Ciebie) pomysłów .Czarujesz swoimi wytworkami i niech tak zostanie.
    Gratuluję stanu błogosławionego i życzę dużo radości całej rodzinie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za życzenia:) W Nowym Roku życzę Ci wielu wspaniałych(jak to u Ciebie) pomysłów .Czarujesz swoimi wytworkami i niech tak zostanie.
    Gratuluję stanu błogosławionego i życzę dużo radości całej rodzinie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...