piątek, 11 lipca 2014

Warzywniak na lato


Drewniany warzywniak na lato ze świeżymi warzywami i owocami dostępny w moich sklepikach. 
Zapraszam, a tymczasem idę zrobić koktajl z tych prawdziwych;)
Postanowienie letnie - czytać, czytać i jeszcze raz czytać, lista książek przeczytanych w tym roku, jak i zresztą w poprzednim tragiczna;(, a tyle ciekawych pozycji na regałach... ach, ta krótka doba... a jak u Was, ile książek już zdążyliście przeczytać w tym roku? 





pozdrawiam ciepło
Agnieszka
cotton art wood

15 komentarzy:

  1. Padłam z zachwytu! Dla mnie tak maleńkie robótki to niewyobrażalna męka.Jesteś jedyna w swoim rodzaju!Podziwiam z otwartymi ustami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za niezwykle miłe słowa;) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. Fantastyczne!! Pierwszy raz jestem u Ciebie, ale już się rozglądam, zachwyciłaś mnie!
    A ile książek? Hmm... przyznam, że mnóstwo, ale od miesiąca nic zupełnie, intensywnie pracuję :( Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam więc serdecznie;) zazdroszczę tego mnóstwa... ja też chcę;)... pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Ten stragan jest rewelacyjny a warzywka - BOMBA!!!
    Super pomysł!!!
    Ja, ze względu na urodzenie synka zdążyłam niedawno wciągnąć pierwszą książkę w tym roku "Dziecko dla odważnych" L. Talko - dawno się tak nie uśmiałam. Nie mogłam się oderwać od czytania! Polecam!
    Za to w ciąży łyknęłam reportaże Jacka Hugo Badera i trzy książki o architekturze Filipa Springera. Obydwu autorów warto czytać. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie w ciąży czytałam mnóstwo, a jeszcze więcej przy karmieniu dzieci;), ale jak już zaczęły chodzić... zapisuję autorów i z ciekawości sprawdzę tytuły... pozdrawiam ciepło

      Usuń
  4. ... ja tuż po urodzeniu myślałam, że kolejną książkę łyknę za 20 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny stragan, taki dopracowany:)
    Jeśli chodzi o czytanie książek to robię to w każdej wolnej chwili. Zapraszam do siebie na recenzje tego co czytam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te Twoje szydełkowe warzywa - są rewelacyjne! i wyglądają jak prawdziwe :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Warzywa są super, choć bałabym się, że mój mały zacznie je zjadać - tak fajnie wyglądają! A ten stragan to strzał w dziesiątkę. BARDZO Fajny!
    http://robiewdomu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały kramik z warzywami! A gdzie można zakupić taki drewniany straganik??? Jestem zainteresowana kupnem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po 26 września zapraszam do pracowni cotton art wood - http://www.cottonartwood.com będą wystawione na sprzedaż m.in. drewniane stragany, kuchenki i szydełkowe przytulanki... pozdrawiam ciepło

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...