poniedziałek, 22 października 2012

Mini narzutki na poduszki


Weekend był piękny prawda? Ja wreszcie zrobiłam coś co od dawna pragnęłam i odkładałam to aż przez sześć lat... poszłam na grzyby;)
Kiedyś uwielbiałam grzybobranie, ale kiedy zaszłam w pierwszą ciążę, a potem w drugą, przez dłuższy czas miałam wielki lęk przed kleszczami, jednak nadszedł ten dzień, gdzie owy lęk minął i znów poczułam wielką przyjemność z buszowania wśród iglaków za maślakami;) Całą rodziną pojechaliśmy do lasu i grzybków co prawda wiele nie nazbieraliśmy, ale za to pełne kieszenie szyszek, liści i przede wszystkim wesołej zabawy, a potem spędziliśmy wieczór na lepieniu pierogów z kapustą i grzybkami. A  Wy jak spędziliście weekend ?
Zatrzymując jeszcze na chwilkę słońcę przedstawiam zaległe zdjęcia z mini narzutkami na poduszki, które powstały dla jerzy_nki z wietrznego przemeblowania. Mini narzutki, które można samodzielnie przyszyć do swoich ulubionych poduszek, w dowolnej kolorystyce, są na zamówienie w lawendowej pracowni.









Mimo dzisiejszej mgły miałam bardzo miły poranek spędzony z przyjaciółką, dziękuję Blanuś za czas przy porannej kawie i naleśnikach;)...
Agnieszka z Lawendowego Kredensu


32 komentarze:

  1. ta w turkusach i brązach...miodzio:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne narzutki:). Ja muszę poćwiczyć łączenia, bo dopiero się uczę......
    A na grzybach byłam wczoraj i zebrałam prawie 6 kilo! Bardzo jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, tyle grzybów;) mój tata też przynosił codziennie wiaderka grzybów... oprócz bieżącego grzybowego jedzenia dom pachnie suszonymi grzybkami;)
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Ja ciągle jestem pod wrażeniem Twoich szydełkowych prac. Pięknie dobierasz kolory i naprawdę całość wygląda imponująco.

    OdpowiedzUsuń
  4. w turkusikach genialna:) - gdybyś kiedyś miała ochotę na wymiankę z Piecykiem, to zapraszam, było by mi niezmiernie miło. pozdrawiam cieplutko Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko, szczególnie ta różowo turkusowa fioletowa miodzio.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie są w turkusach, kochane. Jedna ma dodatek beżu, druga tyle samo różu.
    Szczerze polecam - są miłe bawełniane
    i dokładnie wykonane.
    Obie strony są "prawe"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj jerzynko;) dziękuję za odwiedziny... pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  7. cudne!!!
    Ja robię moją poduszkę już chyba 3 miesiące oczywiście siadam raz w tygodniu teraz muszę tylko połączyć tył i przód. Może dziś tak mnie natchnęłaś :).
    W moich rejonach grzybów w sobotę było dużo, musieliśmy uciekać z lasu, mieliśmy tylko ręce a te grzyby ciągle się pokazywały!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. też jestem w turkusach i niebieskościach:)))piękna narzutka:))i fajny pomysł :))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesliczne podusie :) swietnie dobralas kolorki:)
    Moj weekend opisalam w nowym poscie :)zapraszam.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  10. Turkus z brązem to moje ulubione połączenie kolorystyczne.Świetnie wygląda na Twoich podusiach!Zazdroszczę zapachu grzybów,jest niepowtarzalny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne narzutki, fajnie zestawiłaś ze sobą kolory. Ja też lubię spacery po lesie, to takie odprężające:))

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczne są! ciekawa jestem czy ja kiedyś też będę w stanie robić takie cuda:) na razie robię girlandy:)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem pewna, że tak... a girlandy rownież chodza mi po głowie;)

      Usuń
  13. Bardzo fajny pomysł na nieco inna poszewkę:)Podkradam Twój pomysł:)Choć do Twoich cudeniek mi daleko, nie potrafię ładnie połączyć kwadratów, dlatego z zamierzonego kocyka zostaje przy części poszewki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z szydełkiem w ręku czynisz cuda! Czekam aż w końcu i ja bez lęku wybiorę się na grzyby...bo właśnie przypomniałaś mi ile to daje frajdy :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne pastelowe kolorki :)
    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
  16. Szydełkowe cudeńka ! Ja niestety zupełnie nieszydełkowa jestem, ale Twoje prace oglądam z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne kolorki, świetny pomysł, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł z tymi narzutkami!!
    Pięknie się prezentują, i te połączenia kolorów: mniam!!!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję Dziewczyny za tak miłe komentarze... pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Narzutki świetne, bardzo spodobało mi się połaczenie kolorów, szczególnie biel-brąz-niebieski.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...