wtorek, 2 października 2012

Skrzynka i koszyk na zioła...


Któż z nas nie kocha ziół w kuchni, ich aromatu i soczystej barwy zieleni? Moją królową wśród nich jest niewątpliwie bazylia. W klasycznym połączeniu z pomidorem i mozzarellą jest niezastąpiona. Skrzynka na zioła powstała z myślą o większej ilości tych niesamowitych roślin, które napawały się jak dotąd słońcem w ogródku.
Otóż po pewnej wyprawie na targ staroci (niestety kochamy spać, więc jak zwykle z mężem docieramy jak wszyscy się już pakują do domu) nie mogłam wrócić z pustymi rękoma, więc uparłam się, aby Robert zabrał parę skrzynek panu ze stoiska owocowego;)  Jedną z nich lekko pobieliłam, a napis z patyczków od lodów powbijałam małymi gwoździkami...




Do kuchni zaś świetnie wpasował się stary koszyczek wiklinowy pomalowany w akcenty ziołowe z drewnianą etykietką. Wystarczą nawet dwie gałązki i śniadania smakują cudownie...





Miłej chwili przy śniadaniu...
A tymczasem zabieram się za kolorowe ocieplacze do kubeczków bo jesienne dni tuż tuż...
Agnieszka z Lawendowego Kredensu...

17 komentarzy:

  1. A ja właśnie jem śniadanko :) Bardzo lubię stare skrzynki :) A koszyczek śliczny :) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha w piątek i sobotę od 7 targi staroci w Bytomiu.Ja się wybieram.A Wy też nie macie aż tak daleko,a wiem ,że w Krakowie czasem bardzo przebrane graciki :) Tam zawsze dużo ludzi poluje :)

      Usuń
    2. dziękuję za informacje, bardzo chciałabym się wybrać... ale narazie muszę się uporać ze swoimi gracikami, a mam ich trochę;)... pozdrawiam cieplo

      Usuń
  2. Uwielbiam bazylie mmmm ,a skrzyneczka i koszyczek fajnie wygladaja...
    otulacze powiadasz bedziesz robic ...;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otulacze... aby kawa i herbata zawsze była ciepła;)
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Pieknie to wszystko zaaranżowałaś. U mnie na razie bazylia jeszcze rośnie na tarasie w ocynkowanej, starej wanience:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej Agnieszko:) wspaniałe zakupy i ta skrzynka i koszyczek wyglądają niesamowicie z tymi ziółkami:)))
    a ocieplacze do kubeczków to cos na czasie:) mam nadzieję, że kiedyś też będę potrafiła zrobić takie cudo. Nawet dziś pisałam o takich na swoim fanpage'u: :)))
    https://www.facebook.com/Scraperka

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrzyneczka i koszyczek prezentują się znakomicie :) A bazylia ze zdjęć aż pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skrzyneczki po owocach i u mnie w domu są niezastąpione :)
    Pięknie wyglądają w tej ziołowej aranżacji :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowo, a zapach tych ziół na pewno powalający:)

    OdpowiedzUsuń
  8. skrzyneczki po owocach są mega fajne, u Ciebie ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ziółkowe pomysły ! Jestem ciekawa tych ocieplaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowy z Ciebie "dobromir"... I jakie sliczne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również muszę mieć bazylię w kuchni cały rok.Fajnie ozdobiłaś skrzynki,taka to swojska dekoracja.Z pewnością ładnie pachnie !

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję Was ślicznie za komentarze... pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...