piątek, 12 października 2012

Pastelowe ocieplacze na kubki


Sezon na ocieplacze do kubeczków ogłaszam za otwarty;) Pierwsze powstały w pastelowej kolorystyce, za nimi podążają inne w tradycyjnych jesiennych barwach i pomalutku przymierzam się już do zimowej kolorystyki. 
Wszystkich, którzy chcieliby ubrać swoje kubki w pastelowe ocieplacze zapraszam do mojej nowej pracowni o oczywistej nazwie:










Miłego weekendu z pyszną kawą w ocieplonym kubeczku;)...
Agnieszka z Lawendowego Kredensu...

30 komentarzy:

  1. Sa po prostu cudowne!!
    Bardzo mi sie podobaja :-)

    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko te ocieplacze są przepiękne no i te cudne pastele:))) dobrze, że jeszcze zostałaś przy tej lekkiej kolorystyce:) bardzo mi się podobają. Niedawno własnie pisałam na swoim blogu o takich ... planuję zrobić sobie takie ocieplacze, ale jeszcze muszę się troszkę podszkolić:)
    gratuluję otwarcia nowego sklepiku:)
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł i bardzo ładne :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie to wygląda i świetny pomysł z tymi wiązaniami na boku:) a czy możesz dodac schemat do tego posta?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne, kolorki cudne, no i w szarości też coś jest .... moje ulubione ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę piękne...i te kolorki:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pomysłowo i zdecydowanie lepiej niż stare wiklinowe koszyczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne. Te pastelowe kolorki łapią za serce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne ocieplacze na kubki :))), zapraszam na candy :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są!!! Chyba i ja się zmobilizuję i takie sobie zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne, pastelowe kolory, piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne :) Zainspirowałaś mnie i chyba też sobie takie zmajstruję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sa przepiekne, i te ich pastelowe barwy uwielbiam.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydatne i słodkich kolorkach.Twoje ocieplacze sprawiają,że chłody nikomu nie są straszne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne są te ocieplacze i bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przyjemne te kubraczki, podoba mi się kolorystyka :))
    POzdrawiam!
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  17. O matko i córko! Jakie śliczności! Aż się herbatki chce!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ,bardzo ładne ubranka....

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuje bardzo za takie komentarze!!! pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładne ubranka!!!takie delikatne!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...